JAK NAKUPOVAT

Vaše balíčky se snažím balit do již použitých krabic. Výplň obalů a fólie jsou z druhé ruky, abychom se chovali co nejvíce ekologicky a využívali již použitý materiál. Fakturu posílám pouze elektronicky na uvedený email v objednávce právě proto, abychom společně tvořili co nejméně odpadu. K dopravě využívám přepravní služby Zásilkovna a PPL.

 

Cena dopravy ČR

  • Zásilkovna - doručení na výdejní místo: 85 Kč
  • Zásilkovna - doručení na adresu: 139 Kč
  • PPL - doručení na výdejní místo: 85 Kč
  • PPL - doručení na adresu: 109 Kč

U objednávek nad 3 500,- Kč je poštovné zdarma.

Osobní odběr v Brně je zdarma na adrese Úvoz 86, Brno 602 00, Ateliér Ellastration.

Cena dopravy SK

  • Zásilkovna - doručení na výdejní místo: 99 Kč
  • Zásilkovna - doručení na adresu: 149 Kč
  • PPL doručení na výdejní místo: 99 Kč
  • PPL - doručení na adresu: 149 Kč

U objednávek nad 3 500,- Kč je poštovné zdarma.

 

Objednávku je možné uhradit bankovním převodem nebo přes platební bránu e-shopu. 

Číslo účtu pro platbu: 3317025015/3030

IBAN: CZ15 3030 0000 0033 1702 5015

 

Vrácení zboží

Nepoužívané zboží můžete vrátit do 14 dnů bez udání důvodu. Pro odstoupení od kupní smlouvy můžete využít vzorový formulář.

Nepoužité a nepoškozené zboží v originálním balení zabalte a přiložte prosím Vaše jméno a číslo objednávky nebo vyplněný formulář. Připravenou zásilku pošlete nejpozději do 14 dnů od jejího převzetí na pobočku Zásilkovny:

Cejl 88, Brno - ID pobočky 2668 (Vena Valnoha, vena@venavalnoha.cz, +420 720 460 047) 

nebo na adresu: Vena Valnoha, Cejl 29/76, Brno 602 00.

Náklady spojené s dopravou zboží zpět hradí kupující. Pokud vracíte kompletně celou objednávku, vracíme i poštovné, které jste při nákupu zaplatili.

Neposílejte zboží zpět formou dobírky!

 

Reklamace zboží
 
Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruka 24 měsíců. Reklamované zboží zabalte do balíku, přiložte vytisknutou fakturu (najdete v e-mailu) a stručný popis vady výrobku. Nezapomeňte uvést svoje aktuální kontaktní údaje (jméno, e-mail, telefonní číslo). Takto připravenou zásilku s označením "REKLAMACE" pošlete bez dobírky na adresu:

Cejl 88, Brno - ID pobočky 2668 (Vena Valnoha, vena@venavalnoha.cz, +420 720 460 047) 

nebo na adresu: Vena Valnoha, Cejl 29/76, Brno 602 00.

Po obdržení reklamace Vás budeme v zákonné lhůtě informovat e-mailem nebo telefonicky o posouzení reklamace s návrhem jejího řešení. 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptak.cz